Tillsammans påverkar vi!

Tillsammans PÅVERKAR VI.

Nu! äntligen börjar dom förstå vårt krav att Göteborg behöver sprutbyte.

Alla ni som var på manifestationen den 8 december 2015 och ni som skrev på namninsamlingen ska ha jättetack, utan ert insats hade det varit fortförande locket på och spridning av sjukdomarna som Hepatit C och Hiv/AIDS fortsatt i det tysta och skördat många liv.

Göteborgs Brukarföreningen i samarbete med Svenska Brukarföreningen

PS.
Special tack till föreningar som ingår i Svenska Brukar föreningen, Anhöriga föreningen, Stockholms Brukarföreningen, Linköpings Brukarföreningen för eran engagemang i vår kamp här i Göteborg.
DS.

Tillsammans PÅVERKAR VI.

Nu! äntligen börjar dom förstå vårt krav att Göteborg behöver sprutbyte.

Göteborgs Brukarföreningen i samarbete med Svenska Brukarföreningen

PS.