Efterlysning av videohjälp

Hej,

Den 23/9 kl. 09-17 har vi vårt narkotikapolitiska storseminarium i Bonnierhuset.

Tyvärr drabbades vi i våras at inbrott i vår lokal och videokamerautrustning och mikrofoner blev stulna.

Jag undrar nu jag om det finns någon som vill hjälpa oss dokumentera vårt seminarium, antingen via en webbsändning eller bara vanlig videoinspelning. Även ljudinspelning funkar.

I år har vi bla en gäst från Global Commission om Drug Policy så vi vill gärna dokumentera det på något sätt. Andra som medverkar är Magnus Linton, Karin Rågsjö, Ted Goldberg, Christian Gynnå Oguz, och Berne Stålenkrantz.

Om det är någon som känner sig manad kontakta mig på 0763-41 06 41 eller magnus@svenskabrukarforeningen.se

/ Magnus, koordinator

Hej,