INPUDs Eliot Albers på BBC Newsnight om drogpolicy

INPUD’s executive director Eliot Albers medverkade i fredags på nyhetsprogrammet BBC Newsnight för att diskutera drogpolicy i Storbritannien.

Detta efter senaste tidens intensiva debatt om avkriminalisering och ett utskotts rekomendation om en kommission för att undersöka om rådande narkotikapoitik fungerar.

SBF är medlem av INPUD (International Network of People who Uses Drugs) som agerar på en internationell nivå, deltar i UNAIDS och andra FN-nöten.