Veckan blev betald för gammal nagel i ögat

Hej brukarnas folk med vänner och fiender .

För ett tag sen så hamnade jag i en personlig stressad ekonomisk kris . Men då bet jag ihop och gick till föreningen varje dag . Hemmets dåliga vibbs och ett basebollträ vid sängkanten . Och stor chans till själv ömkan dessutom . Så brukarföreningen blev min räddning . Och att jag kunde ventilera mej istället för att sätta på locket . B-)

i alla fall ‘ den spänningen som blev av allt det där . Bita ihop m.m började ta ut sitt pris i Måndags (och att jag var tom medicin lådan ) och golvade mej till ett horizontellt liggläge . Sen såg det ut att ordna upp säg till Torsdagen och Fredagen . Men fortfarande för dåliga grejer . Och sen får jag besök av en som hade lite bättre grejer Men då kom ledvärken ! Och jag vet inte ? Jag aldrig haft en ledvärk som fortfarande spränger mitt huvud .

Hej brukarnas folk med vänner och fiender .

Efter en rökare igår vid 12 tiden . Jag har aldrig varit med om något så här långdraget efter att det har kommit i skit på något sätt i amfetaminet . Totalt utslagen fick knappt i mej vätska . Illamående och en djävulsk huvudvärk som inte har lämnat mej än !!! Och om nu ska gå till fas två . Vi har konstaterat att man kan bli jävligt sjuk istället för att bli frisk och må bra.

‘Jag är så trött på sprutor och kanyler och sånt . Både av ålder och av måendet som blir när det blir så här . Men om man nu går till kanylerna jag hemma ? Dom är varken rena eller nya så det kan ha bidragit sjukdomsförloppet . Men nu så tror jag i alla fall det var där från början .

Men ? Det här går över till fas 3 ! Vikten av att förstå och sen handla i tanken på hur viktigt det är med sprut bytet ! Det ska alla och ha i tanken och speciellt politiker som nu idag ? För ? Att dom inte hittar någon lämplig lokal ? Va ? . Har man hört på den ? . Det kan inte vara så att (jag skriver inlägget på mobilen och lägger in det här då kanske mitt i en mening ) att dom har en naiv tanke politikerna HÄR I SVERIGE vill jag tillägga . Att dom tror att inga verktyg ?inga missbrukare? Brukare !?! Är vi ! .

Och vi kommer inte att försvinna heller så Lev med oss och hjälp oss att hålla smittorisken på avstånd . Säger bara att på 23 år i Skåne 3 nya fall av hiv (någon är inflyttad av dom. Ett lysande bevis för Att det går i princip att stoppa smitt spridningen totalt . Och dom enda som inte tycks fatta det är en klick Sthlms politiker (och en del snutar som trampar sönder el beslagtar Nya Verktyg ?jag hade mer och säga om man det här Men Det börjar kännas trångt i telefon om plats .

Må gott Lev väl.

Ta hand om varandra

mvh Kenta På sthlms brukarförening.