Varning kring Spice i Skåne o Malmö.

Vi fick under helgen höra från olika håll – både från folk o från kliniker i Skåne att det  nu finns Spice som orsakat problem på flera ställe. Folk har blivit psykotiska, mått jävligt dåligt och i något tillfälle misstänker man att Spicet som finns för tillfället orsakat dödsfall. Man håller på o tittar på omständigheterna kring just det dödsfallet.

Hur som helst så kan det ju vara befogat  med en varning kring just Spice. Vi  hör rätt ofta en del konstiga saker kring just Spice – både från folk som rökt i 25-30 år och som menar på att det är opålitligt Man vet inte från gång till gång vad som händer.

Det är ju lite synd att urinproverna ska driva fram sådant som Spice(o andra märkliga nätdroger, vet i fan vad allt heter)  – men var i alla fall lite försiktiga med Spice just nu och överhuvudtaget nu i julhelgerna.

Det är trevligt med jul o nyår – men det brukar alltid hända en massa skit i samband med helgerna. Det är inte så kul om en anhörig eller en vän går bort  under julen.

Så ta det lite försiktigt…