Veckodagbok Vecka 45

Måndag: Jag och Kjelle höll ställningarna Niklas är sjuk och Kicki är på seminarium med BSC(beroendecentrum) och diskuterade Naloxon som ska börja delas ut nästa år. Dagen flöt utan missöden.

Tisdag: Rätt lite besök på förmiddagen eftermiddagen var vi på s-bytet jag och Kicki där var det ungefär som vanligt, jag måste ge en eloge till dom som besöker bytet vi hittar nästan ingenting runt bytet de som vi faktiskt hittar är skräp (omslagspappret) inga kanyler eller pumpar bra jobbat av alla.

Onsdag: En lugn dag i lagom tempo ganska glest med besök det tråkiga nu är att det blir mörkt så fort tycker jag.

Torsdag: En hel del att göra på förmiddagen var på s-bytet på eftermiddagen fick då hjälp av Jenny från Svenska BF lugnt och fint i vanlig ordning.

Fredag: Rosenlund hade sin vanliga gilla gång dagen på kontoret flöt på väldigt fort det var antagligen för att vi hade väldigt mycket besök då brukar dagarna rusa iväg, vi hade även besök av en kvinna som var socionom studerande som frågade om allt vi gör.

Classe för Stockholm BF