Remembrance Day 2013 Stockholm 21 Juli 1300

Stockholms Brukarförening arrangerar på internationella brukardagen en minnestund för alla våra vänner som gått bort under året.

Pastor Olle Jonasson håller en kort ceremoni och för dem som vill finns möjlighet att säga några ord till minne av en kär vän. Deltagandet är kravlöst, man medverkar i den grad som känns bekvämt. Det brukar bli en fin dag!

Vi finns vid Årstavikens vatten, under brukarföreningens eget träd som är planterat till minne av dem som inte längre finns ibland oss. Se bif karta det är jättelätt att hitta;  i princip följer du bara cykelvägen parallellt med Årstaviken från Skanstull mot SöS, förbi Reggeacafet och parkering. Till slut kommer Du till oss.

Vi bjuder på förfriskningar.

Vi bjuder på förfriskningar.

Hoppas det blir många som sluter upp! Hjärtligt välkomna!

Plats: Årstaviken
Datum: Söndag 21 Juli