Uppsökande verksamhet

Hej.

SBF brukar vara på dom olika beroendeteamen för uppsökande verksamhet och ha kaffe o bullar eller mackor och träffa och prata med våra medlemmar om allt möjligt.

Det är så roligt att höra vad alla besitter kunskaper som många i det övriga samhället inte tror,idag pratatde vi om allt från religion till politik och kunskapen var enorm så otrolig pålästa.

Det är så jävla tråkigt att så många tror att vi är typ ovetande om allt utom droger och hur man manupilerar sin omgivning för att få egen vinning, det kunde inte vara mer fel.

Vi tar naturligtvis upp det folk vill att vi ska göra på mötena med beroendecentrum och dom andra.

Hej.