Regler för kommentarer och forumet

Anonyma kommentarer som riktar sammanhangslös kritik mot medlemmar, aktivister på Brukarföreningen eller annan är inte tillåtna på hemsidan och kommer att tas bort. Om kritik vill framföras så finns våra öppna styrelsemöten och årsmöten. Där kan man vädra sina åsikter om föreningen och även föreslå förändringar.

Om du däremot använder ditt riktiga namn och/eller e-postadress är du fri att skriva om vad och vem som helst. Osakliga påhopp mot någon i föreningen eller utanför är dock aldrig acceptabelt.

Samma regler gäller för forumet. Ämnen och kommentarer ska vara sakliga och hålla sig till den kategorin texten är publicerad i.

Denna policy är till för att anonym kritik är svår, om inte omöjlig, att bemöta. Vi vill också undvika att kommentarsfältet och forumet förvandlas till något oseriöst klotterplank.

Om du har åsikter om denna policyn kan du skriva till webmastern på adressen magnus@svenskabrukarforeningen.se

/ Redaktionen

/ Redaktionen